ارسال تیکت در نرم افزار خدمات پس از فروش بی همتا

نرم افزار خدمات پس از فروش - ارسال تیکت

آموزش ارسال تیکت

اگر از نرم افزار خدمات پس از فروش بی همتا استفاده می کنید، احتمالا در قسمت های مختلفی از برنامه سوالاتی برای شما پیش آمده باشد. هر زمان که سوال یا پیشنهادی داشتید کافی است برای ما تیکت ارسال کنید. در ادامه به نحوه ارسال تیکت در بی همتا می پردازیم.

ورود به سامانه مشتریان بی همتا

وارد سامانه بی همتا به آدرس bihamta.net شوید. اگر در سامانه ثبت نام نکرده اید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید

ثبت نام

در این قسمت با وارد کردن اطلاعات لازم و کلیک روی دکمه ثبت نام، ثبت نام شما تکمیل شده و پیامک حاوی رمز عبور برای شما ارسال می شود.

ورود

بعد از ثبت نام در سامانه و دریافت رمز عبور ارسالی از طریق پیامک، با وارد کردن کد ملی یا شماره تلفن همراه خود به عنوان نام کاربری و کد ارسال شده از طریق پیامک به عنوان رمز عبور، می توانید وارد سامانه شوید.

تیکت پشتیبانی

پس از ورود به سامانه تصویر بالا را در صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه (تیکت پشتیبانی) به مرحله بعد می روید

در این قسمت تیکت هایی که قبلا ارسال کرده اید را مشاهده خواهید کرد و با کلیک روی علامت به علاوه می توانید تیکت جدید ثبت کنید.

بعد از اینکه روی علامت به علاوه جهت ثبت تیکت جدید کلیک کردید فیلدهای موضوع، شرح و پیوست را مشاهده خواهید کرد. فیلد پیوست اجباری نمی باشد ولی ارسال تصویر از مشکل یا پیشنهاد خود باعث به نتیجه رسیدن سریع تر فرآیند می شود.

بعد از تکمیل اطلاعات روی (ثبت تیکت) کلیک کنید. 

تیکت شما ثبت شد و در اسرع وقت توسط کارشناسان ما پیگیری می شود شما می توانید با کلیک روی آیکون اشاره شده تیکت خود را مشاهده کنید .

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد در صورت نیاز می توانید با ما در ارتباط باشید .

پیام بگذارید

X